miley-cyrus-sex-tape-6

Leaked Miley Cyrus Sex Tape

miley-cyrus-sex-tape-1 miley-cyrus-sex-tape-2 miley-cyrus-sex-tape-3 miley-cyrus-sex-tape-4 miley-cyrus-sex-tape-5 miley-cyrus-sex-tape-6 miley-cyrus-sex-tape-7 miley-cyrus-sex-tape-8

Miley gets horny after a show and bangs a fan backstage. Haha nah not really.

via digitalplayground.com

8 Responses to Leaked Miley Cyrus Sex Tape

  1. Urs

    Really? Is that really her? I guess we all know why she sticks her tongue out like that…there’s probably one with Juicy J too; we just haven’t seen it…

    • botd

      Nah, it’s a parody. But we can pretend.

  2. blackfrost

    at first i thought it was her. was like “yeaaaaaa, i won the pool at work” but then saw it was a parody….damn it.

    • Ctgis

      I had to look at her carefully to know that it’s not Miley Cyrus.

      But yeah. I thought it was legit at first.

  3. Al Bundy

    I don’t know what’s worse. The fact that my dick got rock hard after 2 seconds of this. Or that I even clicked on this thinking it was real >__<

    On that note. Not bad haha.

    • botd

      Tru, I don’t know why my dick got hard either, cause she’s clearly not my type. Maybe it’s the whole banging a celebrity fantasy that we might have deep down.

  4. GrandMasterFlash

    I’ve seen this chick on Blacks on Blondes, so I knew it wasn’t her. She has a lot more ass than Miley.

  5. harpo

    All i had to do was look for the tattoos to kow it wasnt her

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *