Handjob Battle – Angela White vs Siri

via blacked.com and thevenusgirls.com

Yes, this is a porn site. If you think this post is gay, then you’re either too young to be on this site, or you don’t understand how porn works or its purpose.

So, would you rather be in the scene on top with Angela White, or on the bottom with Siri? We’re not comparing penis sizes here guys, cause then that would truly be gay.

My 2 cents, I like the way Angela strokes it, but I also like the way Siri’s thickness looks when she’s doing the deed, since I’m a visual kinda guy.

Anyway, if you like hand relief as much as I do, here’s some more material…

Shout to Udder Appreciation

27 Responses to Handjob Battle – Angela White vs Siri

  1. john

    Angela White wins this one for me but would NOT turn Siri down!!!
    Great post BOTD

    • john

      any more of Angela please???

    • Yeah

      Angela White takes this one fellas.

  2. Udder Appreciation

    As far as handjob quality, Angela seems to be doing a waaay better job.

  3. poohbia

    Angela White no doubt

  4. Athr

    This is a question that isn’t answerable – the laws of logic don’t allow it. It’s also mathematically impossible.

  5. blackfrost

    i am a huge fan of siri and i will have to stay with her. this is a great post thou, i vote for more of these type, especially Jessie minxx lol

  6. Jamal Duval

    Angela is nice and looks like she does a great job, But Siri has that sex appeal that makes me drop everything and do anything for her. She can rock the blond hair, red hair or go brunette. All of her scenes are top notch. Siri’s got my vote.

  7. Al Bundy

    It’s hard to say. I like how the top on looks, but looks can be deceiving.

  8. Suresh

    Angela looks better in the post.

    • Bubba

      Since this is NOT about cocks I agree with you. I ask my mama if it was ok to watch cocks tugged online. She replied “Betta stay away from that shit boy that shit make you gay” But mama I’m a grown man. “Betta butter up yo asshole then boy” funniest post yet!

      • TOP DAWG

        That’s some funny shit!

  9. Pete

    I’m going with Siri because like you said, the visual is what would make me bust….

  10. iceman8069

    Siri all day….I fucking love that woman!

  11. E

    Angela White for any/everything. Much prefer her over Siri but there is more of siri so…I’ll take what i can get.

  12. Douche Baggins

    Are you kidding? THERE IS NO LOSER HERE 🙂 That being said, Siri wins by a landslide visually, Angela smokes the technique.

  13. Jason

    does anybody have the link to the angela white one?!

  14. DV

    Siri, hands down. Angela White is hot but Siri is something else for me

  15. Brownhornet22

    Siri in this case. I much prefer the one-hand action, with slower strokes.

  16. Bootox

    Well, this one is hard. Just by looking the video loops I tell that Angela wins, cause she looks more “productive” in the matter. BUT I know that Siri is almost there with that gentle strokes…

    If it was about fucking and/or beauty, Siri would win easily.

    Nice post btw!

  17. Rep903

    Top… Love the way she strokes it……

  18. royr

    To close to call….its a struggle….but the glory is in the struggle!!!! Masterful strokes…

  19. jay

    The chick on the top

  20. Johnnydeuce

    That’s kelly divine not angela white

Leave a Reply

Your email address will not be published.